Uprava radia Selena 216 na zapadnu normu

Milan Mlynarcík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Červenec 8 21:49:20 CEST 2010

Dajte pozor, aby ste to stihli skor nez sa zrusi analogove vysielanie. Ak
Vam ide o zabavu, nemam kriticke pripomienky. Ak ide o pocuvanie radia, je
to cesta absolutne neefektivna.

                                             Milan  Mlynarcík

----- Original Message -----
From: r4d0 r4d0

Otec ziskal radio Selena 216 avsak ma VKV rozsah len na byvalu vychodnu
normu OIRT. Viete mi prosim Vas niekto poradit ako ho upravit aby sa dali
naladit stanice na VKV zapadnej normy CCIR? Nizsie su linky na obrazok radia
a schemu zapojenia.

Obrazok radia:
http://www.radiohistoria.sk/Oldradio/main.nsf/wcatalid/0E6BE5C05E32A073C12574210071F352/$file/SELENA%20B216.JPG
Schema zapojenia: