Strašice po 101...

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červenec 8 18:17:38 CEST 2010

rezonancia dokaze zaujimave veci, ale na frekvencie v rade Hz by bolo
potreba sucin L*C radovo 0.0001, takze kapacity v rade mili Faradov
alebo indukcnosti v rade Henry, myslim ze to nebude az take ozehave. Aby
ampere narezonovali kilovolty na to treba Q v rade tisicov. Vieme ake
zlozite je dosiahnut tieto hodnoty s kontrolovanymi komponentami, pokial
by islo o nahodne objekty navyse niekde v zemi asi to tiez nebude take
ozehave... Rezonancny obvod s takto vysokou kvalitou ma sirku pasma
stotin az desatin Hz, aby sa tie nahodne vytvorene komponenty trafili
prave na tuto frekvenciu sa mi tiez zda 'malo pravdepodobne'...
Myslim ze expertov napadlo vselico ale po odhaleni pripadu to radsej
nepublikovali :-)
b.