prepojovacie kabliky pre 2,54mm pinheadery

Milan Horák konference na 1301.cz
Středa Červenec 7 12:19:07 CEST 2010

Ano prosím, byl jsem to já. Nabídka stále platí, jen se nám bohužel
protáhly dodací lhůty. Naše zakázky jsou prioritní před externími, takže to
trvá déle. Je třeba počítat dva až čtyři týdny. S poštou na Slovensko by
asi nebyl problém. Horší je jak to udělat s platbou, ty mezinárodní převody
jednou někoho zabijí.

Milan