prepojovacie kabliky pre 2,54mm pinheadery

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červenec 7 10:33:57 CEST 2010

Zdravim pani,

pred nejakou dobou som v nejakom online katalogu videl farebne
prepojovacie kabliky, ktore boli urcene na prepajanie v klasickych
2,54mm pinovych listach, teda mali konektory taketo
http://www.tme.eu/katalog_pics/a/0/8/a083f1bb04f1e96ee655b906b4117b72/mal4-0.64_100rt.jpg
(to dolu, nie bananik). Ano, da sa to urobit tak, ze sa nakupi klbko
vodica, konektory a nakrimpuje sa to rucne, ale ja by som chcel hotovu
vec, s dlzkou cca 10-20cm, v pocte asi 100ks.
Hladam u TME, Farnell, SOS a GME uz asi pol hodinu a neviem to najst.
Nestretol sa niekto s niecim takym v poslednej dobe?

Dakujem,

J.S.