hromosvod

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červenec 6 09:56:54 CEST 2010

Zdravim,
  no jasne, ze nemamE :-). Jde o starou chalupu, kde jsme byli radi, ze byl jeden centralni jimac v prostred strechy, svedeny jednim medenym lanem do zeme. Kdyz pak neprizpusobivy obcan lano odcizil, byla provedena rekonstrukce hromosvodu, takze nyni uz mame krome toho hlavniho jimace jeste 2 mensi na krajich strechy a 2 svody v protilehlych rozich, ovsem zelezne, aby zase nebyly trnem v oku obcanovi. Je pravdou, ze od te doby jsme tu poradny blesk nemeli, uvidime, jak se s nim vyporada vylepseny hromosvod :-).
  Pavel