SR624008LLP55M datasheet???

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červenec 5 14:20:58 CEST 2010

Tak jako me je jedno, kdo to vyrobil, ale celkem by me zajimaly nektere
parametry - zejmena typ pouzdra, spotreba standby... Ted vaham, jesti
objednat v GM ty, co jsem kupoval vzdycky a snad budou stale stejne (
http://www.gme.cz/cz/628512lp07sm-p939-010.html ) nebo u TME
SR624008LLP55 </html/CZ/staticke-pameti-sram/ramka_657_CZ_pelny.html>...
Jediny duvod je postovne, protoze zbytek beru od TME. Asi teda radsi
tohle objednam z GM, doufam, ze to tak do pristiho utery dorazi???