SR624008LLP55M datasheet???

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 5 12:30:15 CEST 2010

Mozno v niektorych pripadoch je to naozaj tak, ale ja si myslim, ze konkretne u SRAM ide jednoducho o to, ze tie SRAM su genericke (navzajom zamenitelne) a robi ich niekolko vyrobcov pod roznymi oznaceniami (niektori vyrobcovia maju cross reference tabulky a naozaj su tie oznacenia dost divoke), pricom pre kupujuceho je v drvivej vacsine pripadov jedno, od ktoreho konkretneho vyrobcu kupuje, takze pre predajcu je vyhodnejsie si pamatat len jedno, hoci aj vymyslene, oznacenie.

Samozrejme je potom pre predajcu problem vyprodukovat datasheet, pretoze v skutocnosti nevie, co v tom sklade naozaj je.

wek