SR624008LLP55M datasheet???

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 5 11:44:18 CEST 2010

 5.7.2010, 11:40:08

U modreho slona take nekdy prodavaji soucastky s prefixem GM. Prodejce
proste nechce priznat kterej cinan jim to upekl, popr. cinan to sice
upece, ale bez jakekoliv blizsi specifikace a DS o trech radcich by
vypadal blbe.
Obavan se, ze se s podobnym postupem budeme setkavat cim dal castej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz