OT: skartovacka

Sudovec sudovec na seznam.cz
Pondělí Červenec 5 09:46:00 CEST 2010

Tak to se mi nezdá jako nejlepší nápad - levné skartovačky nevezmou
najednou moc listů a skartování většího množství papíru často přinese
spoustu jemného papírového prachu. Navíc je skartovaný papír hodně
nadýchaný a zabere tak spoustu místa.

Jako prostorově nejúspornější se mi zdá skládání papíru na sebe do krabice.

	S.