OT: skartovacka

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červenec 4 18:08:19 CEST 2010

pokial to nepotrebujes denne tak v nasej budove jednu mame, hore vedla
kopirok, stav sa na kafe, ukazem ti.
Dokonca sa traduje historka ze nejaky pan vedec odchadzal do dochodku a
chcel si tam urobit kopie svojho celozivotneho diela. Kedze to vyzera
ako kopirka s automatickym podavacom dal tam svoje papiere a stlacil
tlacitko. Potom odisiel do dochodku :-))
b.