cidlo C02(smradu) do domacnosti ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červenec 3 09:17:43 CEST 2010

>> dik za kazdej odkaz nebo tip .. :-) .

Jeste par linku k tematu, SEA nabizi jednotky EE.. ktere jsou uz hotove
a maji vestavenou tu kalibraci a pracuji na IR bazi :

   http://www.seapraha.cz/index.php?action=show_cat&cPath=46_92_102

sice tam neuvadi cenu ale REMAX je ma zde :

   http://www.remaxcz.com/katalog/detektory/ee.html

Takze ta spolehlivejsi IR technologie je tak za 10kKc ... Nasel jsem neco
u nejakych japonciku (pisou tam senzor NDIR):

   http://www.apollounion.com/en/product-60.html

a za "LED NDIR CO2 Sensor C20" chteji v ruznych shopech kolem 300$ .