Elektrocentrala

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Pátek Červenec 2 14:36:44 CEST 2010

Me tak nejak neslo to esi to bude stacit. To stacit (vykonove) bude zcela urcite. Nemam takoveto megalomanske choutky :-)
Dosud jsem mel Hondu 1.7 kW a zcela to postacovalo. Byla jednochlapova a v tom bylo jeji kouzlo. Když jsem rezal třeba cihle nebo něco jineho co prasi tak jsem ji hodil na kotouc a na louce jsem mohl delat co chtel...
Slo me spis o to esi to není uplnej brak jako třeba centraly z hypermegamarketu...

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Friday, July 02, 2010 2:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektrocentrala

Zdravim,
  no, na pohon naradi by to snad mohlo stacit :-). U nas na chalupe maji
takovou osadu s chatickami a nemaji tam proud, takze vse resi centralami.
Maji tam ruzne kramy velmi podobne tem zde uvedenym, i mnohem horsi, a
vetsinou jim to funguje. Nekdy je pri rozbehu naradi slyset, ze centrala
ma dost, a je tam pripad, ze jedna s nejakym naradim (asi hoblovka nebo
neco podobneho) naprazdno osciluje - neustale si pridava a ubira plyn
tak jednou za sekundu a je krasne slyset, jak ty zmeny sleduje i ten
motor toho naradi. Kdyz se to zatizi, jede naplno a uz neosciluje.
  Jinak ja ted stavim centralu taky, ale trosku jinych parametru, proti
neznamemu pachateli bude jistena hmotnosti pres 700 kg a jen obtiznou
prepravitelnosti (bude stabilni :-) ).
  Pavel