Elektricke kolo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 1 22:59:47 CEST 2010

Bavime se o tepove frekvenci 155 po dobu 2h ne o 155W

ucinnost svalu jak jsem se dival po netu (jeste ze nas biolozka na
gymplu tak drela) na Hillovu rovnici je dokonce jeste nizsi nez jsem
psal - je to podle snad hodnoverneho zdroje jen 17%:

http://biomech.ftvs.cuni.cz/pbpk/kompendium/biomechanika/vlastnosti_komplex_sval.php

cituji:

Zobrazením Hillovy rovnice v souřadném systému v-F je Hillova křivka
popisující výkonové charakteristiky kosterního svalu. Obr. B-Ot-6-9)
Popisuje funkci svalu v brzdném a hnacím režimu a je z ní možné odvodit
aktuální mechanický výkon produkovaný svalem v závislosti na vnější
zátěži a aktivním stavu svalu. Při zvýšené míře stimulace se zvyšuje
izometrická síla, maximální rychlost kontrakce ale zůstává stejná. S
přibývající schopností konat velmi rychlou kontrakci klesá schopnost
přenášet vyšší silové zatížení. Každý bod na křivce příslušející
určitému stupni stimulace představuje vlastní režim kontrakce. Plocha
obdélníku F.v odpovídá příslušnému výkonu. Maximální výkon je dosažen
při zatížení svalu třetinovou silou, než je síla odpovídající maximální
izometrické kontrakce při daném stupni stimulace. Účinnost svalu je asi 17%.

--
S pozdravem
Radek Vicek