Kabel Xilinx Ebay Xilinx FPGA CPLD USB JTAG Download cable?

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Červenec 1 16:36:32 CEST 2010

Bol som to ja co som spominal ze som to kupil.
1. ise 12.1 konkretne impact mi to zere bez problemov, s tymto robim
zaver ze to asi s ise chodi dobre
2. ovladace to ma pre xp64bit w7 64bit nemam ale mam poit ze to bude ten
xilinxacky driver podporovat skoro urcite
3. umelecky dojem je skvely, do dvoch tyzdnov som to mal na stole,
dostal som k tomu rm2 rm2.5 a flying wires kabliky s redukcnym pcb
krabicka je pekna a nema na mna rusivy vplyv. Vnutri je osadene cypress
ez usb ako v originale, coolrunner cpld ako v originale asi
nenachadzajuce sa cpld altera :-)