Elektricke kolo

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 1 14:44:02 CEST 2010

50% udava Bosch u tridy alternatoru, které se montuji treba do 5 BMW, je
pravdepodobne, ze pro hybridni pohony se pouzivaji propracovanejsi
generatory s vyssi ucinnosti a radove vyssi cenou. U tech hybridu to muze
byt vyhodne uz pri takto mizerne ucinnosti, zase vydělám na provozu
spalovaku v optimálním rezimu, něco na rekuperaci atd.
Jiz před 10 lety se Bosh zacal snazit o vyvoj elektor "motoru", který by
slouzil jako starter, alternátor a brzdovy rekuperatr, dodnes se ale zrejme
nezadarilo.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, July 01, 2010 1:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektricke kolo

Byl tam smajlik ;-)

Na druhou stranu v dnesni dobe jsou parametry jako ucinnost naprosto
nepodstatne - dulezite je aby to bylo "cool" a "in" - cim blbejsi a
vystrednejsi tim lip

nicmene diesel-elektrika se pouziva a myslim ze hybridni auta take zenou
auto pres motor-alternator..
jste si jistej, ze to je jen 50%? ucinnost BLDC pohonu se blizi 85%
vcetne regulace - ze by to bylo obracene jine se mi nezda

Radek Vicek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5242 (20100701)

http://www.eset.cz