[OT] Materialy na plaste/kolecka - bylo Re: Elektricke kolo

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 1 14:32:56 CEST 2010

Modul pružnosti. Tvrdost s tím nemá nic moc společného, dokonce
například u ocelí v určitém intervalu platí, že tvrdší ocel má (o
trošku) menší modul pružnosti.

Aleš Procháska