Elektricke kolo

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červenec 1 13:32:24 CEST 2010

jak jste prisel na to, ze vsichni jezdi na horskych kolech? rekl bych ze
nejvetsi cast dnes prodavanych kol jsou tzv. krosova kola, ktere maji
sirku pneu kolem 24-28mm - drive bezne pouzivane "pologaluzky" melo
tusim 21mm, ktere kdyz jste nafoukal na 4 atm tak jsem je za pul roku
vyhodil protoze se roztrhali na bocich

navic se docela pokrocilo v plastich - u seba mam na kole plaste
Schwalbe Advancer
http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Produktgruppe=38&ID_Produkt=147
nafoukle na 4.5 atm a kdyz jedete po hladkem povrchu tak jedete rozhodne
snaz nez na tech starych papirove uzsich barumkach

jinak se kouknete co treba Schwalbe vsechno dela:
http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/tour_city/produkt/?ID_Einsatzbereich=9&showAllProducts=true

jinak jsem si sjel na kevlarovych plastich (tusim 2.5") na horskem kole
meho sefa a nemel jsem pocit ze bych trpel - ovsem kolo za 150kKc :-(

Radek Vicek