radiacne odolny MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 1 12:04:26 CEST 2010

>Ja bych jeste doplnil, ze Actel dela take procesory.

Takto by som to neformuloval.

Pred niekolkymi rokmi zacali ponukat vyoptimalizovany IP core pre '51, potom pridali nejaky ARM. Uplnou novinkou je http://www.actel.com/products/smartfusion/default.aspx kde je ARM nalepeny do FPGA ako hardcore.
Ale tento nie je radhard.

>Navic se na
>jejich strankach daji najit FPGA, ktera nejsou antifuse, ale jsou
>pomerne odolna proti radiaci (tusim zalozene na Flesh pametich), coz
>by bylo pro skolni projekt asi zajimavejsi.

Flesh je anglicke slovo pre zive maso, pochybujem ze by tento pojem niekto zvolil na oznacenie pamate... ;-)

http://www.actel.com/products/devices.aspx#milaero

Kedze je to pre nich lukrativny biznis, najdete tam dost zakladnych informacii.
Tie radhard ProAsic3 (to su tie FLASH a nie antifuse FPGA) maju ten isty kremik ako ich ne-radhard verzia, rozdiel je "len" v puzdreni a testovani/zahorovani.

Ale ako som pisal, ja osobne by som sa na diplomovku viac zameral na tie systemove prvky a nie prave na suciastky. Do diplomovky sa da pokojne napisat, ze pre skutocne radhard sa pouzije nie '51 z obchodu ale ta od aeroflexu (ktoru vsak pre diplomku za tie $$$$$ nikto nebude kupovat).

wek