Elektricke kolo

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 1 11:11:05 CEST 2010

Rekuperace by mohla být třeba jenom dvojstupňová. Dva až tři
mikrospínače v průmyslovém provedení skoro nic nezaberou a vydrží
dostatečně dlouho.

Jinak bych kvalitní potenciometr hledal jako čidlo akcelerátoru, třeba z
akumulátorových vysokozdvižných vozíků, nebo z auta na vrakovišti.
Problémem ale bude mechanické řešení, páčka brzdy má poměrně krátký chod.

JN