Re: Elektricke kolo

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 09:45:38 CEST 2010


Ja zhruba 18hodin.
Souhla pokud jde o brzeni tak zlata poucka rika 80% predeni brzda 20% zadni, obecne zalezi na terenu, podkladu + poloze jezdce na kole, strasne moc lidi ma naprosto nemozne serizene sedlo, jake mame kolo, jakou predni vidlici atd. ,ale  v kazdem pripade by se pomer brzdenych sil na predni brzde mel pohybovat mezi 65 az 99%. Pokud lze tedy nejakou brzdu na dvoustopem vozidle oznacit za hlavni tak je to predni brzda.

Jirka


>Teda je to už 18 let co jsem nejezdil, ale vždycky jsem k zastavení brzdil přední a z kopce přibržďoval zadní. Takže rekuperaci bych dal na zadní.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>


2010/7/1 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> ja jsem praktik - pokud tam neco byt nemusi tak at to tam neni - radsi 
> budu
> dele premyslet
>
> to kolo nestoji ve vitrine v muzeu - obcas to zmokne, obcas na to prazi
> slunce a vsede se prasi, obcas to kolo upadne - marne premyslim jakej
> potenciometr tohle vydrzi dele nez jednu sezonu (a to mu fandim)

No tak pak poťák nahradit několika spínači a dávkování bude po stupních.

Nebo by ten spínač byl jen na brzdu pro přední kolo takže když chci
jen brzdit, tak tou zadní, když chci rekuperovat, pomůžu si přední
brzdou, resp. muselo by to bejt tak seřízený, aby ta brzda ještě
nebrzdila, ale spínač už spínal. Přední brzda se stejně nedá používat
naplno, protože to pak člověk letí plavmo přes řidítka ;)



More information about the Hw-list mailing list