Elektricke kolo

Čtvrtek Červenec 1 09:14:38 CEST 2010

2010/7/1 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> ja jsem praktik - pokud tam neco byt nemusi tak at to tam neni - radsi budu
> dele premyslet
>
> to kolo nestoji ve vitrine v muzeu - obcas to zmokne, obcas na to prazi
> slunce a vsede se prasi, obcas to kolo upadne - marne premyslim jakej
> potenciometr tohle vydrzi dele nez jednu sezonu (a to mu fandim)

No tak pak poťák nahradit několika spínači a dávkování bude po stupních.

Nebo by ten spínač byl jen na brzdu pro přední kolo takže když chci
jen brzdit, tak tou zadní, když chci rekuperovat, pomůžu si přední
brzdou, resp. muselo by to bejt tak seřízený, aby ta brzda ještě
nebrzdila, ale spínač už spínal. Přední brzda se stejně nedá používat
naplno, protože to pak člověk letí plavmo přes řidítka ;)

P.K.