OT: LHC - zase blesk ?

pa-vep na atlas.cz pa-vep na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 1 06:34:33 CEST 2010

No ale kam se ten bunch dump pošle , pánu Bohu do nebe, dyť to musí být EMC bomba jak hrom

vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "balu na home"
> Komu: HW-news
> Datum: 30.06.2010 19:56
> Předmět: Re: OT: LHC - zase blesk ?

myslim ze sa ide na 6x6 teraz, uvidime tak o hodinu :-)
Zvysena intenzita uz priniesla svoje ovocie, za puhe 2 vikendove dni sa
zdvojnasobil celkovy pocet zrazok ktore sa doteraz kedy udiali
(integrovana luminozita).
b.