Fwd: Zesilovac a atenuator v Baluove DDS

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Leden 31 22:22:04 CET 2010

Jojo ja o te chybe vim, a ted jsem si procvakal a promeril jednotlive
utlumy (bez zesilovace):

0dB	221mV
-5	189
-10	126
-20	43
-30	16

relatka spinaji spravne (alespon je to sestupne)

Promeril si odpory v jednotlivych sekcich a vsechno sedi. :-(

Bohuzel kdyz ty namerene hodnoty dam do tabulky a spoctu utlumy tak je
to totalne mimo (ve tretim sloupci je spocitany utlum ze zmerene
hodnoty, prvnim nastaveny):

0	221	0
-4	140	4,57
-5	189	1,56
-9	120	6,11
-10	126	5,62
-14	80	10,16
-15	75	10,81
-19	48	15,27
-20	43	16,37
-24	27	21,02
-25	24	22,2

vypada to jak kdyby ty utlumove clanky nemely pozadovane parametry :-(

--
S pozdravem
Radek Vicek