Zajimava zavada zarovky

jevem jevem@email.cz
Neděle Leden 31 11:05:26 CET 2010

Ze se nedá koupit 150W zárovka nevadí, vzdyt si místo ní muzem dát x zárovek s nizsí watází a celkove stejné svítivosti a hlavne na tom zase o to více prodeláme v odebrané elektrine. A o to práve jde, abychom platili více a spotreba byla vyssí.
Jirka
  ----- Original Message -----
  From: Petr Nehasil
  To: HW-news
  Sent: Saturday, January 30, 2010 9:49 PM
  Subject: Re: Zajimava zavada zarovky

  Jojo, na stavbe pouzivam dve halogenova svitidla 150W a chova se to uplne stejne. Vlakno se protavi skrz sklo.
  Ve svitidle nebyla zadna startovaci, tak jsem koupil 3 kousky ciste pro jistotu. Prvni vydrzela pul dne, druha dva dny. Tak jsem jich koupil deset a minuly tyden jsem osm reklamoval. Co je pikantni, 150W obycejna zarovka sviti uz nekolik mesicu, zel koupit se uz neda...

  Petr Nehasil