Zajimava zavada zarovky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Leden 31 10:58:52 CET 2010

Ja je pouzivam i doma jako hlavni osvetleni pracovniho stolu. Pri praci
se SMD me silene bolely oci, pokud jsem svitil cimkoliv jinym. Zkousel
jsem i 12ks 3W Cree Q5 a i kdybych jich bylo 2x tolik tak je to malo.

V Makru meli uz nekolikrat akci na kompletni svitidla (zn. Lucerna) za
cca 600Kc od 75 po tusim 300W. Mam doma 75 a 150W a je treba jen provest
lehke upravy (silikonem oblepit tlumivku aby pri startu nemlatila a take
aby to nevrcelo).

Jen durazne doporucuji nekupovat ty levne MH vybojky. Silene z nich leze
ozon. Koupil jsem si nejake od Philipsu s teplym odstinem a sviti to
krasne - halogenku zapinam jen kdyz potrebuji si kratce posvitit.
Startuje to do plneho svitu asi minutu. Proti 70W MH vybojce sviti 60W
halogenka Osram Halolux Spot opravdu jak bludicka. Meril jsem prikon a
podle lidlometru to opravdu bere 70W.
Ta 150W vybojka uz je peklo pokud to zapnu v mistnosti 4x3m. ;-)

Jen holt nestartuje to kdyz je to nazhavene - musi se pockat.

Pouzivam ji uz asi rok mozna dva.

--
S pozdravem
Radek Vicek