OT: Prosba o radu ohledne kamery

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Leden 30 15:08:59 CET 2010

 30.1.2010, 14:56:33

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> Uplne presne to funguje pri tom toceni. Predsa viem, co ma zaujima, a len to budem tocit.
> Ak chcem zdokumentovat, ze u nas bola teta a oblizovala nejake
> dieta, tak to budem tocit presne tych 4.75 sekund, ktore by
> hypoteticky cudzi kameraman v postprocesingu strihol; a ak to bude
> nahodou nie 4.75s ale len 3 alebo 7, to je aj teticke aj dietatu srdecne jedno.

V pripade fotky, potrebujete aby se subjekt pred objektivem choval
"vhodne" pristich cca 0,5 s. To se da pomerne uspesne predikovat.
Pokud ale misto fotky tocite, pak je potreba, aby ono "vhodne" chovani
subjektu trvalo podstatne dele (alespon cca 5 s). A to se predikuje
podstatne hure.
A nejaka uroven vysledneho vytvoru se ocekava i toho home-videa.
Proto si prece kupujete "drahou" kameru a davate si praci s jejim
vyberem. Kdyby vam na (ne)kvalite vysledku nezalezelo, tak
tocite/fotite na mobil.