casopis robotrevue

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 30 13:26:15 CET 2010

Původní zpráva ze dne 30.1.2010 od Jindra Polívka:

> Ja ho zatim kupuji v trafice, ale hodlam jej objednat. Casopis je ve
> zrodu a timto jej budu chtit i podporit. Myslim si ze stoji za to.

Já jsem si objednal kdysi to startovací číslo. Pak jsem si asi tři
čísla koupil na stánku. Ale nezaujalo mě to. Ani syn to nechce číst.
Ani manželka, ale tam jsem to ani nepředpokládal :-)

Zrovna před několika dny jsem dostal letošní číslo poštou spolu s
výhodnou nabídkou na několik dalších čísel. Já to nevyužiju, tak to
můžeš zkusit ty (nebo třeba někdo jiný :-) ):

http://www.clexpert.cz/pomocny/rr.pdf

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem