OT: AAC kódování

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Leden 30 13:12:34 CET 2010

Zdravím sám sebe :-) (a taky ostatní),
  tak minimálně workaround už jsem vymyslel: pokud nahrávající mplayer rovnou
překódovává např. do wav, třeba takto:
mplayer -ao pcm:file=stream.wav <URL> , tak vznikne sice mnohonásobně
větší soubor, ale v té dobré kvalitě a s ním už si audacity výborně poradí.
  Teoretická otázka, tj. proč se takto chová to AAC, však zůstává, takže kdo
by věděl, je vítán s odpovědí :-).
  Pavel