Prosba o radu ohledne kamery

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 30 11:48:10 CET 2010

Taktez pozdrav vsem,
precetl jsem si vsechny prispevky do teto doby a uvazoval, na ktery odpovim.
Je to trochu tezke a nazoru je spousta a proto odpovim na puvadni, tedy Vas
prispevek.
Kupte si kameru, ja Vam nedoporucim typ do 10 kKc, protoze jak rika jeden
muj kolega a hodne dobry kameraman, vse je to hrackarstvi a je to tak.
Sluzbu Vam to udela k plne spokojenosti, tedy pro rodinu a blizke.
Spise Vam zkusim poradit ( asi z toho bude flame) ale to nic.
Pro sebe si klidne udelejte hodinove video pro prvni narozky vaseho syna. Ja
to delam take tak. Je to proto, ze Vas to bavi, ja si to take uzivam.
Pro ostatni udelejte 10 min sestrih. Udelate jim radost a nebudete je nudit.
Mne ucil kamarad a snad se mu to alespon trochu podarilo. Nechci nikoho ucit
jako to delal muj kamarad, ktery mne docela dusil, ale kouknete na
jakoukoliv reportaz v TV a zkuste se mnou pocitat 1,2,3, a buch je tam strih
a o tom to je.
Jindra Polivka

Zdravim vsechny

Protoze se mi v dubnu narodi prvni potomek rozhodl jsem se koupit
kameru. Myslel jsem jak to bude snadne rozhodnuti, ale je tam tolik
moznosti a veci co mi absolutne nic nerikaji. Proste jeste jsem ani
kameru v ruce nedrzel.
Zatim jsem zjistil, ze existuje pojem rozliseni a rozhodl jsem se pro to
vyssi.
Co nevim na jake medium mam nahravat. Zda na dvd, sd karty nebo na hdd.
Dostal se mi do ruky i letosni dtest s testem kamer, ale nejsem z nej
moudry.

Prosim o nejake rady, zkusenosti nebo doporuceni co jo a cemu se radeji
vyhnout.

Diky
Milan