OT: Prosba o radu ohledne kamery

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 30 00:19:58 CET 2010

Dne 29.1.2010 23:43, Jan Waclawek napsal(a):
> No, ja to riesim tak, ze uz tolko nefotim ani netocim, pripadne to
> cele necham na moju polovicku (a uz ani jej sa nechce).

No takze je to v podstate to co jsem psal - nikdo na to nekouka a nikdo
to tocit nechce protoze to nechce nikdo sestrihat.

> Este pripominam, ze pre mna to fotenie a tocenie nie je sposob
> sebarealizacie, ale uchovavania spomienok; ta technicka ci esteticka
> stranka veci mi je viacmenej ukradnuta; takze to, co lezie z
> kompaktu, je z 90% pre tento ucel vyhovujuce. YMMV.

No ja proti kompaktu nic nemam, ale ceny DSLR spadly tak dolu, ze je jen
otazka spis zda dam prednost kvalite a moznostem pred pohodlnosti.
Kamarad si koupil Sony A200, Tamron 18-250 a systemovej blesk - cenove
je to sice tak 50-100% nad nejakym lepsim EVF kompaktem, ale je z toho
uplne nadsenej a foceni ho zacalo bavit protoze ma fotky ktere se mu
libi. Ten fotak mu je umozni udelat, protoze s pidicipem v kompaktu
proste s hloubkou ostrosti nic neudela.

Co se tyka filmu tak moje zena na konci kazdeho roku vybere nejlepsi
fotky, vybere muziku a slozi z toho film. Ten film treba z letosniho
roku ma 31MB a trva 5 minut. Ted jsem se na nej dival a v tech 5
minutach je opravdu celej rok tak jak sel v case a za tuhle kratkou dobu
jsem si pripomnel vsechny skvele zazitky co se udaly. kdybych mel koukat
na videa z tech akci tak je to tak na vikend.

RV