Opravnena skepse

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Leden 29 22:11:22 CET 2010

No v dnesni dobe je to predevsim nizka kvalita prace. Posledni rok pribyva vadnych veci, mame spoustu reklamaci. Nektere jsou kuriozni - misto kondiku 100n jsou na kotouci odpory.

Ale k tematu v dnesni dobe jsme plne zavisli na technologii - predevsim vyroba potravin a tezba ropy. Bez elektriny a ropy umreme hladem.
A co se stane az nekdo vypusti EMI bombu na severni polokouli? (Staci i slunecni boure) Je toto nejak reseno? Existuje krizovy plan? Obavam se ze ne, soucasna EU politika je populisticka je zamerena na udrzeni koryt a ne to co nas ceka.

Michal Gregor