OT: Prosba o radu ohledne kamery

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Leden 29 20:21:40 CET 2010

> Asi to nebudete chtit slyset, ale kupte si misto kamery radeji dobry
> fotak. Neznam nikoho v mem okoli kdo dlouhodobe vydrzel strihat ty
> silene zabery tak aby to bylo koukatelne, natoz opakovane.

To je tiez extremny postoj.
Na fotenie deti za ucelom ukazovania rodine viac nez bohate postaci kompakt nizsej strednej triedy; to sa da poriadit aj popri kamere.
Video ma po 10 rokoch uplne inu [najma emocionalnu] hodnotu, nez fotky, aj nezostrihane.
Odporucam vlastnit a pouzivat v primeranej miere oboje.

wek