Problem Re: Watmetr za 299 - Lidl , doporucte kde sehnat

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Pátek Leden 29 18:15:43 CET 2010

Dnes som si aj ja kupil ten merak (nalezato). Skusal som ho na rychlovarnej
konvici. Meria vsetko. Teda aj okamzity prud a prikon.
Vlastne som neskusal tie funkcie na spodnom riadku tykajuce sa casu,
ceny...
Pred par dnami tu niekto spominal mozne upravy na meranie malych
prikonov. Mohli by ste sa podelit o skusenosti?
Da sa povedat, ci je niektory s tych dvoch merakov lepsi?
(nemal som cas to v predajni studovat, tak som vzal ten s citatelnejsim displejom)