kviz na piatok - detekcia kablu v zvazku

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 29 16:43:51 CET 2010

ano, budi sa a pracovat priamo pod zemou je uz celkom slusny adrenalin.
Masina je uz prebudena a ked sa clovek zapocuva do automaticky
regulovanych procesov ma pocit ze si zije doslova vlasnym zivotom.
Vcera sme boli s kolegom nadpajat vymeneny kabel dole v tuneli, rovno
pod skvapalnovacom helia. Na niektorych trubkach bola celkom slusna
namraza a odpadavali z toho kvapky ktore sa odparili kym dopadli na zem :-)
Kazdu chvilu niekde nieco buchlo, zacalo sycat, hucat, napustat,
prepustat alebo sa odniekial ozvala celkom slusna rana vo forme duteho
uderu ktory sa siril celou konstrukciou a vsetko sa zatriaslo. O
poschodie vyssie nad nami dvaja tipkovia odstranovali tu namrazu, kolega
sa tam isiel pozret ze ci to buchli oni, ked tam dosiel tak sa ho pytaju
ci ta rana vysla od nas :-))
Bolo to prvy krat co som pracoval s kyslikovou maskou v pohotovosti
pripnutou na pase, inak je vzdy polozena na zemi na dosah. Ked robosi
buchli tymi velkymi zeleznymi dverami uz sme s kolegom skoro tasili...
Adrenalin slusny, musim konstatovat ze takto rychlo som snad este
nenahodil konektory. Gate ale nebolo treba prat :-)
b.