OT: Prosba o radu ohledne kamery

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Leden 29 16:40:06 CET 2010

j.Krajinka@seznam.cz wrote:
> Dalsi, prozradine mi jak souvisi nakup kamery a narozeni ditete, nejak tuto manii nechapu.

To je nepochopenie problemu.
Nakup kamery je casto sposobeny "tlakom na teple vecere..." ;-)))
"Jemnejsia polovicka paru sa rozhodne", ze bude doma kamera, lebo aj
kamaratka ma a chlap to kupi, aby mal pokoj a teple vecere.
Bonusom je, ze sa pohra s novou hrackou asi 8 hodin, kym si vyskusa, co
ho zaujima.
Malusom je, ked jemnejsia polovicka zacne natacat vsetko mozne aj
nemozne ( "jej cast prace" ) a nuti chlapa, aby to dostal do PC,
zostrihal, napalil, rozdistribuoval po rodine,
lebo "vsetci nemaju co robit, iba cakaju na nezmyselne videa nejakeho
drobca = "JEHO cast prace"
To funguje chvilu, a potom sa radsej vzda aj tych veceri, ale robit to
prestane. Chvilu je mozno "bez vecere", ale potom sa vecere vratia do
normalu a kamera skonci v skrini na prilezitostne pouzitie.

Dodo