OT: Prosba o radu ohledne kamery

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Leden 29 16:23:12 CET 2010

Dalsi, prozradine mi jak souvisi nakup kamery a narozeni ditete, nejak tuto manii nechapu.
Pokud chcete shromaznovat dukazni materil proti tomu hajzlovi, ktery vas soupne do domova duchodcu a pripravi o majetek, tak ani na to bych nesazel, pravdepodobne to nebude za tech 25 let na cem prehrat nebo si nevpomenete kam jste to dal.
Dalsi moznosti je, ze jste masochysta, ktery se vyziva v sledovani prisernych rodinych zaberu po boku sve vlastni tchyne, ale tato uchylka se zpravidla projevi jiz drive, nez s narozenim ditete. Ani laktacni psychoza u muzu zatim nebyla exaktne prokazana tak nevim.
Kazdy, kdo kdy neco profesionalne tocil vam potvrdi, ze pokud clovek neni mimoradny talent, tak natocit neco koukatelneho je velka drina.
Pokud mermomoci chcete zachycovat rodinu tak se pridam k nazoru RV, kupte kvalitni fotak, pri trose stesti sem tam vyfotite i nejaky koukatelny a pouzitelny zaber.

Jirka

P.S. Verte, ze i dobry kamarad vam po 20minutach sledovani vaseho potomka delajiciho ee , sice rekne moc hezke, ale po odchpdu prokleje  vas, i vase predky. O to hure pokud mu to pustite ve Full HD na metrove TV :-)
Omlouvam se pokud jsem ponekud drsnejsi, ale ja to vcera zazil, nejhorsich 20 minut letosniho roku.

>Televizi mám FullHD, ale to je jediný. Popravdě řečeno ani nemám foťák.
Pokud jde o zpracování tak ještě nevím, ale nahrávám si z tv a většinu
překóduju do XviD. Je to sice 720x576, ale doufám že by to zvládlo i
1900x1080.
Milan