FET dioda a 12 cestny usmernovac?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Leden 29 16:03:26 CET 2010

jKsc> Az mam tendenci nesouhlasit, minimalne jsem rekl, ze jde o svicky do daneho modelu auta.
jKsc> Pokud se nepletu tak u zelezoprachovych jader se pouziva
jKsc> barevne kodove oznacovani tedy info o zluto bile obsahuje
jKsc> informaci o danem druhu materialu. Snad 90% zdroju ma jako
jKsc> tluminku na sekundaru pouzit toroid o prumeru cca 30mm.
jKsc> Tedy abych to upresnil, po timto jsem v kataogu nasel
jKsc> zelezoprachovy toriod s Al=900uH/100z, pocitam, ze se na nej v
jKsc> silnem dratu vejde rekneme 20zavitu tj. 180uH.

180uH dava na 600Hz impedanci 0,68 Ohm.
Řekl bych ze z 3fázového trafa získáte maxiálně 300Hz, odpovídající
impedance bude pak 0.34 Ohm.
Na vyhlazení je k ničemu, odrušení pomůže.
PC zdroj běží na jednotkách až desíkách kHz, takže mu stačí menší hodnoty (jak C,
tak L).

Tomáš

jKsc> No těžko říct, určitě se to zlepší, ale jak moc, na to je nejlepší si
jKsc> vzít osciloskop

jKsc> Ono taky "žlutobílá tlumivka z PC zdroje" je asi taková definice jako
jKsc> "bílá svíčka z auta"

jKsc> P.K.

jKsc> Hw-list@list.hw.cz