Re: FET dioda a 12 cestny usmernovac?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Leden 29 15:49:05 CET 2010

Az mam tendenci nesouhlasit, minimalne jsem rekl, ze jde o svicky do daneho modelu auta.
Pokud se nepletu tak u zelezoprachovych jader se pouziva barevne kodove oznacovani tedy info o zluto bile obsahuje informaci o danem druhu materialu. Snad 90% zdroju ma jako tluminku na sekundaru pouzit toroid o prumeru cca 30mm.
Tedy abych to upresnil, po timto jsem v kataogu nasel zelezoprachovy toriod s Al=900uH/100z, pocitam, ze se na nej v silnem dratu vejde rekneme 20zavitu tj. 180uH.

Jirka

>2010/1/29  <j.Krajinka@seznam.cz>:
> Diky posunu fazi o 30St z toho poleze napeti s zvlnenim lepsim nez 5%, ale i tak.
> Ma cenu na vystup osadit dalsi tlumivku, rekneme zluto bilou z PC zdroje ?

No těžko říct, určitě se to zlepší, ale jak moc, na to je nejlepší si
vzít osciloskop ;-)

Ono taky "žlutobílá tlumivka z PC zdroje" je asi taková definice jako
"bílá svíčka z auta" ;-)

P.K.