OT: Prosba o radu ohledne kamery

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 29 15:14:45 CET 2010

2010/1/29 iko <iko@kamarad.cz>:
> Zdravim tiez,
>
> presne skoro ten isty problem mam aj ja. HD kameru som zamietol, nema na
> ten ucel podla mna zmysel. Okrem toho by som musel kupit novu TV, HDD,
> napalovacku. Vybral som si podla hodnoteni ludi na internete a hlavne
> podla kvality obrazu/cena. Podmienka u mna bola max 10tis.Sk. Vybral som
> si kameru s HDD + microSD. Zrejme ju kupim v dohladnej dobe.

MicroSD karty nemám rád, jsou moc malý, blbě se s nima manipuluje a
připadaj mi křehký, to se hodí tak do telefonu - tj. použití typu
jednou vložit a už nikdy nevyndávat. Naproti tomu klasický SD resp. SD
HC jsou na tom líp i když maj taky svoji slabinu - taková ta plastová
mřížka na kontaktech resp. mezi kontakty se někdy dobře láme. Ale furt
se líp přehazujou mezi foťákem (kamerou) a čtečkou než karta s
tloušťkou a velikostí nehtu na malíčku ;)

P.K.