OT: Prosba o radu ohledne kamery

iko iko@kamarad.cz
Pátek Leden 29 15:00:40 CET 2010

Zdravim tiez,

presne skoro ten isty problem mam aj ja. HD kameru som zamietol, nema na
ten ucel podla mna zmysel. Okrem toho by som musel kupit novu TV, HDD,
napalovacku. Vybral som si podla hodnoteni ludi na internete a hlavne
podla kvality obrazu/cena. Podmienka u mna bola max 10tis.Sk. Vybral som
si kameru s HDD + microSD. Zrejme ju kupim v dohladnej dobe.

Iko