[OT] Jak prevest PDF na text?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Leden 29 14:37:00 CET 2010

On Fri, Jan 29, 2010 at 10:30:51AM +0100, Pavel Kadečka wrote:
> Přátelé, mám PDF a potřebuju z něj nakopírovat text (do excelu, ale to
> není podstatné), ale Ctrl+C / Ctrl+V nefunguje správně, protože se mi
> to vždycky převede na nesmysly, stejnej výsledek mám při "uložit jako
> text" - mám Adobe Reader 9.
>
> Našel jsem nějaký prográmky na stahuj.cz, co to údajně mají umět, ale
> opět se stejně nesmyslným výsledkem.
>
> Ve vlastnostech toho PDF dokumentu je "bez zabezpečení" a "kopírování
> obsahu:povoleno".
>
> Jak na to?
>
> Pavel Kadečka.

To zalezi na tom, co mate v tom PDF. Uz jsem se setkal s tim, ze sazeci
program (nejspis zamerne) provedl jakousi transformaci textu, takze
nakonec z toho byly "nesmysly" (tj. glyphy byly prirazene uplne jinym
codepointum, nez jak mely byt).

Pomohlo jedine udelat si zvlastni programek, a jim napamovat glyphy
zase zpatky, bohuzel to nebylo 100%, takze pak jeste zbylo dost
prace na rucni korekturu...

O jaky zanr textu se jedna?

P.

Jabber: butrus@jabbim.cz