OT: Prosba o radu ohledne kamery

Milan krata.milan@seznam.cz
Pátek Leden 29 14:27:05 CET 2010

Zdravim vsechny

Protoze se mi v dubnu narodi prvni potomek rozhodl jsem se koupit
kameru. Myslel jsem jak to bude snadne rozhodnuti, ale je tam tolik
moznosti a veci co mi absolutne nic nerikaji. Proste jeste jsem ani
kameru v ruce nedrzel.
Zatim jsem zjistil, ze existuje pojem rozliseni a rozhodl jsem se pro to
vyssi.
Co nevim na jake medium mam nahravat. Zda na dvd, sd karty nebo na hdd.
Dostal se mi do ruky i letosni dtest s testem kamer, ale nejsem z nej
moudry.

Prosim o nejake rady, zkusenosti nebo doporuceni co jo a cemu se radeji
vyhnout.

Diky
Milan