[OT] Jak prevest PDF na text?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 29 12:50:15 CET 2010

2010/1/29 Milan Mlynarčík <milan.m@centrum.sk>:
> Ja som tiez teraz zapasil s vyplnanim nejakych interaktivnych PDF a
> nefungujuca diakritika mi ako detail nepripada. Je to zufale, ze v dnesnej
> dobe gigahertzovych procesorov, 3D pracovnych ploch a podobnych hovadin su
> stale problemy s tak samozrejmou vecou. Ved cely svet nie je iba anglictina

No potřeboval jsem z toho dostat hlavně ceny a objednací čísla, texty
jsem opravil pomocí kontroly pravopisu v officu. Nebylo toho zas
tolik.

Problém toho PDFka je asi v tom, že texty jsou v nějakých divokých
fontech s divokým kódováním, např. TTE1B1D348t00 - to je skutečnej
název použitýho fontu.

P.K.