Problem Re: Watmetr za 299 - Lidl , doporucte kde sehnat

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 29 09:03:07 CET 2010

Uz jste ho zkousel?

Ja jsem vsera jel kolem Lidlu tak jsem si koupil ten na lezato (pro
zmenu), dneska jej v praci zapojil a meri vsechno KROME proudu a
prikonu. :-(

Lepe receno, neukazuje okamzity proud. Je zajimave, ze spickovy proud se
zobrazuje a naskakuje!!! Zajimalo by me co v tom je za zradu. Dokonce
jsem vytahnul i navod, ale ten proud by to melo ukazovat samo hned po
zapnuti.

Radek Vicek