casopis robotrevue

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Leden 28 22:25:25 CET 2010

Co se zeptat Vaska Blahy (sefredaktor), co chysta? ;)
http://www.robotrevue.cz/redakce

Za me to bude nepravidelnik, jak jsme si natrloukli hubu na tom kterem
robotickem projektu (zatim je napsany prvni dil), casem pravdepodobne
neco o senzorech (kompas, sonary...), co dal, to se uvidi...

KR

PS: ted jsem si dal verejny zavazek, z toho uz se nevykroutim... ;))))