Perspektiva GAL vs MCU pro zeleznicni modelare

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Leden 28 17:36:37 CET 2010

To se stalo ještě v minulém století, HC jsem jim nabízel taky, ale odmítali,
že prý je to nespolehlivé - asi nezapojovali nepoužité vstupy:-)

Taktéž jsem jim nabízel řadu 4000, že když tam s tím ovládaj 12 V, měli by
to jednodušší. - Taky to prý nešlo. Když jsem poradil jednoduchej obvod na
reverzaci mororků (ten co tehdy byl v každém druhém driveru v mechanikách),
tak ho postavili z "plechových" tranzistorů, zkratovali kolektorema o sebe -
"nefunguje, poradils mi blbost", ... Dá se říct, že na jakoukoli radu jejich
neomylný vedoucí vždy reagoval nějakou výmluvou, proč to nejde...

Teď je to snad už lepší, myslím, že i ty HC(T) tam maj.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
>A mimochodem ten zdorj 5 V/50 A, co
>jste nám poslednì dali, nedávno ode¹el na pøetí¾ení" ...

Mno, niekedy je lepsie ist cestou evolucie nez revolucie.
Ako uz niekto tu pisal, ak je zakladnou poziadavkou velke mnozstvo
vstupov/vystupov, procesorom viacmenej nic nevyriesite - bud tam znova
musite pchat spustu shiftregistrov, alebo mate problem typu neletovatelna
stonozka.

Na druhej strane, 50A je hrozne vela prudu, najma ked tie obvody su defacto
trvalo v statickom stave... Su si modelari vedomi existencie 74HCxx?