Perspektiva GAL vs MCU pro zeleznicni modelare

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Leden 28 15:14:29 CET 2010

> Z mého pohledu mi připadá, že GAL sám o sobě nic neumí tedy i když je v
> něm
> kód. Kdežto MCU mi přijde uživatelsky přívětivější.
> Jasný výběr MCU.
> A teď do mne kamenem !
> Jirka

Jenom si dovolím malou poznámku s tím, že je CPU přívětivější. Většinu HW co
programuju má hradlové pole a CPU, a když si mám udělat a nastavit třeba
čitač co potřebuju v procesoru, tak si ho radši udělám v poli a vyčtu si ho
procesorem.... Důvod je to pro mě jednoduší než nastavit 'tisíc" registrů v
procesoru,
respektive jednoduší než studovat jak periferii čitač inicializovat a
používat,
v poli si ji udělam jak já budu chtít, přetečení jak já budu chtít a
tak.....

Je to jen příklad, chápu, že trošku přitaženej, ale prostě je to tak, dělám
to tak,
takže je to taky věcí pohledu toho kdo to děla.

Zdeněk Aster