Mikropaskove anteny na 5GHz?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Leden 28 11:51:58 CET 2010

ano, presne o to ide. Zalezi ako presne sa pozerate. Pokial S metrom tak
dokazete zaregistrovat odchylku od 50% vyssie. Pokial sa v zdrojoch o
antenach pise ze akceptovatelne PSV je 1:4 tak to ste impedanciou tiez
uz desiatky percet mimo. Ked navyse pouzijete hnily kabel ku antene, tak
ako sa vsade pouziva, tak utlm toho kablu znacne pomaha riesit zlu
antenu, takze je vsetko v poriadku. Na vyziarenych 10mW sa pouzije sice
1W koncak ktory je lacny a vsetko "funguje".
Chapem ze to chcete predavat a teda to musi byt lacne. Vtedy idu
technicke parametre stranou. To som nijak nechcel rozoberat. Chcel som
povedat a moj 'predrecnik' to uz nacrtol ze s takouto 17dBi antenou
dostanete na vystupnom konektore v absolutnych cislach mozno tolko isto
signalu ako s kvalitne urobenym dipolom, resp. monopolom, podla  toho co
pokladate za to 'i' v dBi.
Nic viac nic menej :-)
balu