Rucni skener (asi to ani neni OT)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Leden 27 22:41:30 CET 2010

Nádhera....

Já řeším opačné problémy, mám předlohy (elektronické knihy, manuály atd...)
a potřebuji z toho knihu. Není problém vytisknout nejprv liché a pak
sudé stránky, jenomže u toho člověk musý být
a stále kontrolovat, jestli tiskárna náhodou nevzala dva papíry
najednou  .... .
Při 200 stránkách je to pěknej vopruz.
Pak to odnést někam zakroužkovat, svázat... :-(
JaKub