Rucni skener (asi to ani neni OT)

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Leden 27 21:46:28 CET 2010

po zkusenosti z davne minulosti, zadny rucni skener nebyl pouzitelny ...
nelze dneska uz pouzit digifoto ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Wednesday, January 27, 2010 9:36 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Rucni skener (asi to ani neni OT)

Hezky vecer,

     uz delsi dobu hledam moznost, kde splasit rucni skener. Jde mi o skenovani knizek a podobnych veci. Mam pekny, ac staricky, stolni skener. Ale tim se knihy skenuji spatne a take se tim poskozuji. Kdyz vsak nekam kouknu, tak rucni skenery jsou pouze pro carove kody a to ja nepotrebuji.

     Nevidel nekdo nekde nejak takovy skener? Mozna by stacil i cernobyli, ale barevny je pochopitelne lepsi :-) Podminkou je prace ve Windows XP cimz padaji ruzne bazarove prehistoricke stroje s vlastnimi ISA kartami.

					Saša K. Svobodová